woensdag 28 september 2016

PAGE PUPPY

aan de rol

De dievegge steelt niet alleen mijn hart maar alles achter mijn rug of gewoon onder mijn neus. Het is pup eigen. Favoriet is de wc-rol. Ze mag telkens een velletje bij een kabinetsbezoek, of het lege kartonnen hulsje. Dat vindt Pop (net als Elaine in de doldwaze serie Seinfeld) gierig. In de voorraadkast vindt ze een net aangeschaft voordeelpak. Ze scheurt het plastic open en gaat met een rol aan de rol: zwieren, scheuren en versnipperen. Mochten ze bij Page een nieuw gezicht zoeken: Pop is klaar voor die rol. 


The little thief steals everything: right under my nose or behind my back. Favourite is toilet paper. Everytime I use the bathroom I give her one sheet. Pop finds that very greedy of me. Whenever she gets the chance she steals a roll. You can not only wipe your nose or your butt with it, but also sway with it, or shred it to pieces. If the Page factory is searching for a new face: Pop is available!

Bezoek mijn website     Visit my website:

www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak
1001 dog tricks and games in SPEELS