Pop aka Miss Sunshine slaapt tijdens de tropische hittegolf buiten. De foto is gemaakt rond half zeven als ze even komt inchecken. Aan de toegeknepen oogjes te zien vraag ik me af of ze wel slaapt of gewoon geniet van buiten in het wild zijn. Och, het maakt ook niet uit, overdag haalt ze op een koel plekje in huis de slaap in.
Je bent van harte welkom op


.jpg)
.jpg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)
.jpg)
.jpg)


