zaterdag 5 mei 2012

KNUFFELKWARTIER


Op aanraden van hondentrainer Dirk lasten wij voor onze nieuwbakken herplaatsing ’s morgens een knuffelkwartiertje in. Een soort bindingsritueel waarmee we hem wilden laten weten dat hij er helemaal bij hoort. Het is een traditie geworden. Neemt hij het initiatief dan sla ik uitnodigend de dekens opzij. Skip vlijt zich op mijn hoofdkussen, vouwt zijn voorpootjes om mijn hals en begraaft zijn snuit onder mijn gezicht. Omdat het in het buitengroen wemelt van de teken hebben we Skip behandeld met Advantix. De komende dagen kan er dus even niet geknuffeld worden. Vanmorgen bleef hij in zijn mand… Alsof hij het wist!
NB Ik houd jullie op de hoogte of het smerig goedje zijn werk doet!
Ruim twee weken later heeft Skip al weer een teek op een ooglid en een op zijn schouder. Geen regen, geen zwempartijtjes of wassen. Doen we dus niet meer, het zou een maand moeten werken

www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak
mydogskipdoesthetrick.blogspot.com- playful dog entertrainment