donderdag 23 november 2017

VINDERSLOON



gevonden

Spider en haar baas wandelen graag met ons mee. Hij voor de aanspraak, Spider voor de koekjes en knuffels; in die exacte volgorde. Ze weet: bij ons valt altijd wat te halen. Daar moet ze wel wat voor doen: Pop zoeken, vinden en terugbrengen. Bij het zien/ruiken van de geparkeerde Yeti krijgt de speurneus al haast. Pop en Spider kunnen elkaar goed velen, maar delen geen activiteiten.

op zoek naar Pop

Met regen gaan we sowieso naar het bos, de wijk door met miezer daar word je pas naargeestig van. De clip van de  tracker blijkt afgebroken. Toch maar op pad, Pop is immers best aardig braaf. En met die nattigheid vertonen de konijnen zich echt niet bovengronds. Voorbij het poortje zet Pop het op een lopen.  Verdorie,zal je net zien nu ze niet traceerbaar is. Mijn wandelpas gaat over in brisk walking, want met deze miezer riskeer ik geen zoektocht. 

De rollen blijken omgedraaid. Spider was er eerder en nu had Pop haar spoor meteen opgepikt. Voordat het Roodkapjeliedje dat ik ombouw naar ons Witje 'Zeg Sneeuwwitje waar ga je henen zo alleen zo alleen 2x Ik ga naar grootmoeder koekjes brengen in het bos in het bos 2x' uitgezongen is, spot ik Pop tussen H. en Spider in De twee kleintjes wrijven langs elkaar op, er worden zelfs likjes uitgewisseld. Op het vinden van Spider staat geen vindersloon. Het kan niet anders dan dat vriendschap Pops drijfveer was. Zo schattig.

Je bent meer dan welkom op mijn website    

www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak

 You're more than welcome on my website where lots of dog stuff's going on.