maandag 30 september 2013

FOXY FASHION



Wie mijn blogs volgt, weet dat ik de vos adoreer om zijn pracht. Zijn bontjas heeft de vos zelf hard nodig. Als bewonderaar kan ik mijn fanschap op een modieuze manier uitdragen met foxy fashion. Op een Duitse website zag ik de Bluse mit Fuchs. Die is mijn, claimde ik. Helaas verstuurde het hulpvaardige postorderbedrijf niet over de grens. Ja, en dan ben ik net zo vasthoudend als een Pitbull: die blouse zal en moet er komen.
Op Nederlandse sites kon ik de blouse niet vinden. Ik lag er ’s nachts wakker van. Een bereidwillige klantenservice van S. Oliver www.soliver.nl vond na wat heen en weer gemail uiteindelijk mijn objet du désir en nog beschikbaar in mijn maatje S ook. Boffen. De doos met de bijzondere blouse arriveerde en o wat ben ik blij. Ik deel ‘m graag met jullie. De licht transparante katoenen vossenblouse, is er ook in beeldig blauw. 

www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak