dinsdag 2 juli 2024

UIT ELKAAR

 in dubio

De zwetende baas last na een zwaar toernooi de dag ervoor onderweg een pauze in. Ik stel Pop voor om een loop te lopen. De baas pikken we dan op de terugweg weer op. De baas blijft achter op het bankje. Pop hangt heel erg aan de baas en staat in dubio. Wat te doen? Het vrouwtje niet vergezellen kan niet, want haar roedel moet bij elkaar blijven. De baas roept: ga maar en ik roep: kom! Pas wanneer ik uit het zicht ben, snelt ze achter me aan. Ik zou heel graag haar motivatie weten. 1) de omgeving waar we ons bevinden, kent ze goed, waardoor ze op elk moment terug kan keren naar het bankje. 2) ze loopt los en heeft de vrijheid om te gaan waar ze wil. 3) op een bankje zitten, terwijl het avontuur lonkt? 4) ...


Ga maar, het is goed


Kom maar, kom kijken!