vrijdag 29 juli 2016

WILLIAM WEGMAN


Jaren geleden kocht ik een kalender met magnifieke foto's van William 'Weimaraner' Wegman. Een van zijn honden balanceerde op zijn tenen tussen een klimrek op een kinderspeelplaats. Wat een hechte band moet je met je hond hebben, dat je dat voor elkaar krijgt, dacht ik toen. 

Ik betrap Pop in eenzelfde pose, terwijl zij koekjes uit de snoeppot wil stelen. Zij bedacht deze actie helemaal zelf. Ik was haar net voor. Omdat ze zo keurig wilde wachten, totdat ik de pose had vastgelegd op camera, kreeg ze haar welverdiende beloning.


Years ago I bought a calender with magnificant pictures of photographer William 'Weimaraner' Wegman. One was an amazing photo where one of his dogs is standing on a climbing frame in a children's playground. What a tight relationship one must have with his dogs to let him do that!

I caught Pop in a similar position. She was trying to steal dog biscuits from the cookie jar. She invented this action all by herself. Because she waited so I could take pictures she got a well deserved tasty reward.


Oops, busted!


Bezoek mijn website     Visit my website:

www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak
1001 dog tricks and games in SPEELS