donderdag 1 juni 2017

KORTE POTEN - SHORT LEGS


Rije rije rije in een wagentje ...
Comfy on a matras through the D.I.Y. store

Wim loopt drie passen achter ons: 'Belachelijk Pop in het winkelwagentje. Ik hoor er niet bij!' Er zijn vier redenen voor: a) in die bouwmarkt zijn honden niet welkom, en zo magze wel naar binnen b) Pop heeft er al een flinke boswandeling opzitten c) ik wil al jaren een foto van een hond in een winkelwagentje d) het levert leuke gespreksstof en blikken op.

Pop vindt het best. Zo kan ze alles overzien en krijgt ze veel aandacht. Een chique Chinese met dezelfde designerbril als stijlicoon Iris Apfel, tevens eigenaresse van een 16-jarige Jack Russel die ze niet bij zich heeft omdat dit voor de hond te vermoeiend is: 'Ach, wat enig, zo had ik mijn oude Xue toch mee kunnen nemen. Weet u, ik heb namelijk exact dezelfde Jack Russell als u, alleen heeft de mijne kortere pootjes!' 


Zien ze mij nou echt voor een JR aan?
Really, am I mistaken for a Jack Russell?

Wim walks three steps behind us: 'I find it ridiculous that you put Pop in a shopping cart. I don't belong to you two!' There are four reasons why I did this: a) dogs aren't allowed in this Home Depot, and this was the way to get her in b) Pop ran for an hour or so in the woods and was tired c) I always wanted such a picture d) you get all kinds of (funny) remarks.


Funny people! - Verbluft, verblaft!

It was fine by Pop. She could look around from a different angle as usual, and got lots of attention. A fashionable older Chinese little lady with the same glasses as style icon Iris Apfel:  'What a cute Jack and how clever of you. If I had thought of this, I would have brought my 16 year old Jack Russell too. My Xue is similar to yours, only her legs are considerably shorter!


Bezoek mijn vernieuwde website     Visit my restyled website:

www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak
lots of dog stuff's going on there