maandag 25 juli 2016

PROPPENSCHIETER - PAPER BALL SHOOTER


Ik ben mijn archieven aan het opschonen. De jonge Pop wil actie. Van vellen die bij het oudpapier mogen, maak ik eerst een prop die ik voor haar opgooi. Pop vangt ze, scheurt ze in kleine stukjes en ik mag straks de snippers opruimen. Een papieren vliegtuigje zou ook leuk zijn, maar het is zo lang geleden dat ik er een gevouwen heb, dat ik niet meer weet hoe dat moet. De baas vast wel.

I'm organizing my archives. Young Pop wants action. I fumble the disposable paper pages and throw the paper balls for Pop. Catch, schred, and I can clean up the rip pieces afterwards. A paper plane would be exciting to go after, but I have forgotten how to fold one. We'll ask the boss if he gets home.


Bezoek mijn website     Visit my website:

www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak