zaterdag 28 april 2012

SLOW MOTION


We zijn vroeg op pad. De hond beweegt traag. Zou hij nog niet goed wakker wezen? Door de laaghangende bewolking en een temperatuur van zo’n 19° voelt het onverwacht klam en benauwd aan. Na een kwartiertje trek ik mijn jas uit. Dat is voor het eerst dit jaar. Nu snap ik waarom de hond met hijgende tong in slow motion stapt. Hij kan zijn dikke winterjas nĂ­et uitdoen. Ik laat hem afkoelen in de rivier die op dit moment vrij hoog staat. Dat helpt eventjes. Na een paar honderd meter geeft hij het op en valt gewoon in de schoot van moeder aarde in slaap. Na een dutje van 10 minuten hijs ik 'm overeind en sukkelen we het laatste eindje naar huis.

www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak
mydogskipdoesthetrick.blogspot.com- playful dog entertrainment