donderdag 8 september 2016

STADSE FRATSEN deel 25

foto: Marie Cecile Thijs.

Knipsels waaruit blijkt dat de hond bij iedereen is ingeburgerd.

Onze Taal 10 2015 Van Aaf tot z  Niet te doen door Aaf Brandt Corstius

[...] Bij de leuke berichten kun je gewoon op de 'vind ik leuk'-knop drukken op Facebook, of je bedienen van een arsenaal aan vrolijke emoticons. Bij nare berichten (iemand deelt iets over de hond die dood is  ...) kun je kiezen uit woorden als verschrikkelijk, het op Twitter veel gebruikte ach ..., of alweer een heleboel emoticons met traantjes [...]

PS 12-09-2015 Zwanger over de finish door Nicole Hoes
Dam tot Dam by Night met Daphne Mulderij. […] Mijn gemiddelde loopsnelheid is (nu 19 weken zwanger) inmiddels afgezakt tot zo’n tien kilometer per uur. Daarbij komt ook nog dat ik sinds kort mijn blaas de hele tijd voel. De hond stond me laatst raar aan te kijken toen ik ineens de bosjes indook.

Even niet al dat gedenk
VM 10-10-2015 Eindelijk weekend. Tekst Margot C Pol over filosofe en publiciste Stine Jensen op kinderyoga
[…] Dochter Victoria (5) zit inmiddels in de kruiwagenpositie met haar voeten in haar moeders voorovergebogen nek: ‘Mijn armen doen pijn!’ Door met de zonnegroet voor kinderen dan maar, en dan die voor volwassenen, omdat het kan. ‘Als een hond die zich strekt’, volgens juf Vir (in haar eentje het levende bewijs dat yoga jong houdt). ‘Waf’, roept Victoria, en ze zit daarna plots et twee gestrekte benen op het schapenkleedje […]

MIJN AMSTERDAM
PS 7-11-2015 Tekst Corrie Gerritsma interviewt zangeres Katarina Vermeulen dochter van Bram
Beste plek om te relaxen

Eerlijk? Thuis op mijn woonboot in het gangboord met een Cuba libre ine mijn hand, mijn man aan mijn zijde, muziek makend in de zon met een snurkende hond aan mijn voeten.

Bezoek mijn website     Visit my website:

www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak
1001 dog tricks and games in SPEELS