donderdag 25 augustus 2016

STADSE FRATSEN 24

Dilan Yesilgoz. Foto: Mark van der Zouw 

Knipsels die laten zien dat de hond er onlosmakelijk bijhoort.

VM 19 maart 2016 BINNENKIJKEN STAAT NETJES Johan Willers tekst: Eva de Waal.
[...] Deeltijdhond. Nera is mijn deeltijdhond. Ik werk onregelmatig dus meestal is 'ie twee dagen per week bij mij en de andere dagen bij mijn ex. Op deze plek op de bank ligt ze altijd.

Een Vip-avond. Eva Hoek over de Miljonair Fair.
[...] Ik herinner me fonteinen van chocola, vrouwen van wie het hele gezicht was vervangen en een poedel met diamanten diadeem die Coco heettte en elke drie weken zelfstandig met de taxi naar de kapper ging.

EINDELIJK WEEKEND Yvette van Boven Tijd voor bed, bad en brood. Tekst: Eva Hoeke
[...] Zodra ik het kussen raak, ben ik vertrokken en dan slaap ik ook rustig achter elkaar door.'Zalig ja, maar rond enen vindt hun enig kind Marie ( een 11-jarige boerenfox) het welletjes: aandacht! Die krijgt ze door allerlei speeltjes op bed te gooien en als dat niet werkt, is het wel een kloppende hond die echtgenoot Oof richting aanrecht drijft. [...] Oof schenkt koffie en kijkt filmpjes op zijn iPad, liefst over de Japanse keuken. Tip: Cooking with dog, waarbij een Japanse thuiskok in een jarenzeventigdecor staat te koken terwijl een koningspoedel toekijkt. [...]

Interview Ester Verhoef tekst: Eva Hoeke
U schreef er zestig, inmiddels zijn er wereldwijd meer dan 9 miljoen van verkocht. 
[...] Het begon met de aanschaf van een Franse Buldog in 1994, Coco. Esther Verhoef wilde weten hoe het nou toch zat met die platte snui, die grote vleermuizenoren en dat malle kurkentrekkerstaartje. Internet bestond nog niet [...]

Bezoek mijn website     Visit my website:

www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak
1001 dog tricks and games in SPEELS