woensdag 26 september 2012

SLECHTE HONDENMAMA



Nooit gedacht dat ik en plein public in het beklaagdenbankje zou staan: ik ben een slechte hondenmama. Terwijl ik achter mijn pc werkte, stootte Noorse Buhund Skip mij enkele malen subtiel aan. Dat doet hij anders nooit. Hoeft ook niet, want ik lees de wensen van zijn ogen. Omdat hij kortstondig wat minder uitloop krijgt vanwege zijn gekwetste linkerachterpoot, dacht ik dat hij mij uit verveling porde. De werkelijkheid bleek veel schrijnender. De arme dorstige ‘patiënt’ moest zich via de trap naar boven slepen omdat daar wél een gevulde waterbak stond - de tuindeur naar de vijver was om begrijpelijke reden dicht en zijn drinkbak in de keuken was kurkdroog. Zielig hè. Via deze openbare weg wil ik met het schaamrood op mijn kaken plechtig beloven dat dit nóóit meer voor zal komen.

www.kluifje.com - de originele hondensite met kunst, cultuur & vermaak
mydogskipdoesthetrick.blogspot.com- playful dog entertrainment