zondag 19 juli 2015

STADSE FRATSEN XVI


18 april 2015 PS ZATERDAGOCHTEND met DJ Aisa ‘Aiscream’ Foto: Marijn Scheeres
[ … ] Hondje Tani (rechts, zittend) heeft de croissantjes in de gaten. Hondje Umi is fotomodel geweest voor een grote reclamecampagne. Tani niet.

Volkskrant Magazine 23 mei 2015 SMAAKMAKER
Over Jeremy Hackett – modeontwerper. Tekst Angela Wals
[ … ] Wat zien we op uw foto’s? ‘Van alles. Landschappen, architectuur, auto’s. Maar ook mijn hond Muffin, een sussex spaniel van 2 jaar. Ik zou je de hele dag kunnen vervelen met foto’s van haar. Kijk, deze bijvoorbeeld, onder de kerstboom, met een rode sjaal om. Hier zit ze in de cabrio. En dit is een tekening die ik van haar heb gemaakt. We verkopen in de winkel dasspelden met een hond erop. En dat is Muffin.’

VM 6 juni 2015 Henk lift mee met Bram Bakker
[ … ] Als ik het portier opentrek, schuift Bram een klein hondje opzij. Het beestje, Bulletje genaamd, zit daarna kalm op de vloer tussen mijn voeten. ‘Hij gaat overal mee naartoe’, zegt Bram. ‘Patiënten zijn gek op ‘m. Sommige gaan zelfs met hem wandelen.’

VM 9 mei 2015 koken eten drinken proeven SMAAK
Kookboekenmaker, kok, illustrator Yvette van Boven maakt elke week een gerecht in de oven.
’s Avonds maken wij wel eens een ommetje. We laten de hond uit, maar eigenlijk wandelen we naar de Italiaanse ijssalon. [ … ]